Onsdag

Va hos barnmorskan imorse på vanlig koll. :) Allt såg bra ut & hon sa att ja har en väldigt livlig bäbis i magen. :P De har ja ju märkt kan ja säga. :P Hoppas h*n lugnar sig när h*n kommer ut. :)
En sak som dock inte e så rockit e att ja måste köpa stödstrumpor. :S Har så mkt vatten i kroppen & mina fötter & knän mår inte bra alls av de så dom e skitsvullna. :S Så ska iväg & köpa de imorn. Inte så kul kanske, men hellre de än att ha ont i fötter & knän. Ena foten e värre så ibland kan ja nästan inte gå på den. :( Men får hoppas de blir bättre me stödstrumpor. :) Ja kan ju bara säga att ja e glad att ja inte e höggravid på sommaren & behöver gå me stödstrumpor iaf. :P
Har även vart & fikat idag. :) Me Marie, Kattis, Sara & Mia. Sen va ja me Sandra en sväng till Säffel & sen till Tösse & tog en fika hos Kattis.
I Måndags va första familjegrupp mötet. :) Va riktigt trevligt. :) Lite jobbigt bara för ja blir alltid så blyg när de e större grupp me människor. :S Så ja sa typ ingenting. :( Men får hoppas de blir bättre me tiden. E ju trots allt 15 träffar sammanlagt. :P

Annars har de inte hänt så mkt mer. :P
Ha de gött!
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Verkligen gumman! :) Den 27:e Oktober opereras jag. Den 1 oktober ska ja dit och ta massa prover osv (inskrivning). Trälit o åka själv bara.. Men de går la :P



Kramar gumman <3

2010-09-15 @ 19:57:11
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Jaa de va de ju. Kan inte lova ngt nu :( Vet ej hur jag kommer må (när jag går på soppdieten) eller efter Op. Var ju typiskt det skulle komma just DÅ. :(



Ska göra den i Skövde. :)Puss gumman!

2010-09-15 @ 20:19:28
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Jaha okej. Nån annan du planerat me kanske?

Ja jag ska dit sen o shoppa kläder när ja gått ner ;)



puss

2010-09-15 @ 22:02:31
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: