Måndag igen...

Helgen har vart lugn, som vanligt. ^^
Lördag gjorde ja inte ett skit. Låg & kolla på tv oså typ hela dan. Va me Marie till affären en sväng oxå.
Annars va de inte mkt mer.
Igår gjorde ja inte så mkt på dan heller. Låg & kolla på Laguna Beach & tv. Sen kom älskling me donken mat. :)
Åkte sen me Marie & Tomas & rösta. :)
Åkte även till affären efter de & köpte godis. :P
Efter de åkte vi hemåt. Gick hem en sväng & tog av mig strumpbyxorna & älskling duscha. Gick sen ner till Marie & Tomas igen. Även Jenny & Maria kom. Åt nachos. Ja åt dock inte så mkt för va inte hungrig. :P
Så kolla vi på valvakan. ^^ & åt godis. XD
Gick hem vid tolv ell ngt tror ja. :)
Sovit dåligt utav helvete inatt. :(
Brukar ligga på sidan för bebisen tycker inte om när ja ligger på rygg, men mina höfter gjorde så ont. :(
Så ja hitta inte ngt sätt alls ja kunde sova på inatt. :( Somna vid halv fem, me en kudde under magen & en mellan knäna. Hjälpte lite iaf. Men sen vakna ja vid sju av att ja va kissnödig. :'( Suck.
Somna sen om & vakna klockan nio. :(
Så inte mkt sömn inte. Låg dock & drog mig till tio men då blev ja så hungrig så va tvungen & gå upp. :(
Men men.
Nu väntar ja på mamma som ska hämta mig klockan tolv så ska vi åka till stallet. :)
Ha de bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: