Friday today!

Imorse åkte älskling till sin mamma. :( Han ska va borta hela helgen så han kommer hem på söndag ngn gång. :( Så va ska ja hitta på tro? :S Tänkte ta ett ryck me dammsugaren nu & sen ta en dusch så får man se va som händer sen. ^^
I onsdags va ja & Marie ute på ett stället & släppte hundarna & träna lite eftersom de fanns hinder & sånt. :P Spike va riktigt duktig fast han inte prövat sånt förr. ^^
Åkte sen till Konsum & handla & sen hem till dom så bjöd dom på nachos. :) Mumma. ^^ Satt sen där & tjöta oså & sen gick vi hem. Tänkte kolla på film men tog så lång tid & ladda ner så kolla på teven ist. :P

Igår kom morfar & hämta oss igen. Åkte dit & sen kom mamma så färga hon håret på mig igen. Så nu e de ljusorange ist. Haha. Bättre lycka nästa gång. XD
Åkte sen me mamma till stallet & sen släppte hon av mig hos Marina. Sen åkte vi till mormor & morfar igen & fick mat. Sen lasta vi på massa grejer vi skulle ha så åkte vi hem me dom. ^^
Sen va ja & älskling bara hemma resten av kvällen. Åt mat & kolla på film. :)
Kolla först på "Salt", skitbra film. :D Sen kolla vi på "Vampire Sucks", ja tyckte den va kass men älskling tyckte den va rolig. ^^ Men den va inget för mig iaf. ^^
, nu ska ja börja dammsuga lite. ^^ Ha de bra!
Bebben sparkar & rör sig för fullt hela tiden. ^^ Speciellt om ja lägger mig för mkt på sidan, de tycker h*n itne om. Hehe. ^^ <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: