Fredag

Usch, känns verkligen inte som de e fredag idag. Gör ju inget speciellt på dagarna så alla dagarna e ju typ som helg för mig. :S Lite segt kanske!
Iaf, igår va ja iväg ner till stan & fixa stödstrumpbyxor. :S Assexigt kan ja ju tala om! Inte. Haha. Fy faan, känner mig som en gammal kärring. XD Dom går verkligen från tårna & upp över magen. XD Men måste ju ha de så ja får stå ut. :P Bara de att nu känns tre månader som en väldigt lång tid! Hehe. Varmt som faan e de & ha dom kan ja ju tala om iaf. :P & alla som sett dom har asgarvat åt mig. XD Ganska förståeligt. :P Men hjälper dom mot all smärta så e de faktiskt värt de. :) För som barnmorskan sa, de blir bara värre & värre.!

Till detta me förlossningen då, ja börjar faktisk bli lite nervös nu. :O Har inte vart de innan. Ell kanske lite men ja har intalat mig själv att ja inte vart de. Men nu helt plötsligt så börjar de bli skrämmande. Kommer ja klara detta? Kommer ja ligga länge ell kommer de gå fort? Kommer ja hinna i tid ner till förlossningen? Massa tankar som snurrar. & sen gör de ju inte saken bättre om de blir snö heller. :S Kan må riktigt dåligt ibland. Men sen ser ja en liten bebis på tv ell på datorn ell ngt & då släpper allt. Då vill ja inget hellre än att ha MIN BEBIS hos mig. <3 ( får tårar i ögonen när ja skriver de ) Ja vill inget annat än att ligga där på förlossningen & känna all jävla smärta som man kommer ha för & sen känna att allt släpper & en liten liten människa som bara e min & älsklings ligger i min famn. All smärta ja har nu & all smärta ja kommer ha kommer va värt de! För detta e de bästa som kan hända! <3

Till ngt annat för att ja inte ska sitta här & storböla när älskling kommer hem, haha.
Igår va vi me mormor & morfar ut till stugan. Älskling hjälpte morfar lite & ja gjorde inte så mkt. Men vi grilla & så & de va gött. :P
Sen va vi hemma på kvällen. :)
Nu har ja precis städat. Inte klar än men dammsugningen & skurningen e klar iaf. ^^
Ska se om vi kanske kommer iväg & röstar idag. ^^
Tror ja har bestämt mig iaf. :P Svårt detta jue! Hehe.
nu ska ja fortsätta städa lite. ^^
Ha de bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: