Tuesday!

Idag mår inte mina fötter så bra. :( Spränger i dom hela tiden. Buhu! Men får hoppas dom lugnar sig lite snart. :)
-
Idag har ja tvättat åt mamma. Sen har ja dammsöge här hemma. Mitt uppe i dammsugningen så sluta förstärkaren & funka & de stod Overload på den. De har gjort de förr så ja stängde av den & sen satt på den som vi brukar göra oså sänkte ja jättemkt, men då small de till & sen lukta de bränt i hela vardagsrummet. :S Ja blev jämt lite rädd. XD Så nu e den pajj. :P Men vi har en till som tur e! Bara de att strömsladden e borta. XD Så fick koppla i mina små datahögtalare under tiden ja städa. Bättre än inget. :P
-
Nu har ja precis kommit hem från mamma. Ja & mormor gick dit en stund & hjälpte henne lite. :)
& snart kommer älskling hem. :) Han sluta tre ist för fyra idag så dom e på väg hem nu. :)
Sen ska vi väl inte göra så mkt mer idag skulle ja tro. :) Skulle behöva åka & köpa mjölk kanske. Får se om mamma eller morfar ska ut & åka ngt sen. :P
-
Igår avliva vi Simba. :( Har tänkt på de ett tag eftersom han va så gammal. Problem me lungorna & kissa inne så fort mamma inte va hemma. & de går ju inte & ha de så. :( Så vi bestämde oss i fredags. (ja skriver vi för att de egentligen va min hund fast ändå mammas) å igår ringde mamma till veterinär Plate vid halv nio & vi fick en tid redan kl tio. Så ja & Marina åkte iväg vid tjugo i tio. Gick in & ja lyfte upp honom men sen klara ja inte av & va kvar. Så ja gick ut så fick Marina va kvar. Så ja stod utanför i tjugo minuter & lyckades me nöd & näppe hålla inne tårarna. Dom tjugo minuterna kändes som flera timmar. :( Sen va de klart & Marina kom ut & fråga om ja skulle komma in. Så ja gick in men ja vände ganska fort. Såg honom ligga där död på bordet & då gick de inte längre. Tårarna bara spruta så ja fick ställa mig bakom en vägg. Dom fråga om ja ville se honom men ja sa nej.
Är så rädd för att gråta nu för tiden utifall att ja skulle få en panikångestattack.
Så de va ingen rolig dag igår. :(
-
Åkte sen till mamma en sväng & gick sen till försäkringskassan & lämna in sjukskrivningen & sen gick ja & Sara till 50's & fika. :)
Mamma kom sen & hämta mig & ja gick till mormor & morfar & åt mat. ^^
Tror inte ja gjorde så mkt mer sen. Tvätta gjorde ja..
Gick & la mig ganska tidigt för svintrött verkligen. XD.
-
Imorn vet ja inte va ja ska göra. Får se va som händer. ^^
-
Ha de bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: