Söndag

Idag har vart en riktig segisdag. ^^
Inte gjort ngt annat än & kolla på film efter film. ^^
Inne på femte ell sjätte filmen nu. ^^
Mys!
Helgen:
I fredags tog ja bussen bort till Sara. :)
Drack kaffe & tjöta i typ en timme. :)
Sen åkte hon iväg & ja gick bort till Lollo. :) Även Sanna va där. ^^
Sanna åkte sen & jobba & ja & Lollo åkte till EuroCash & handla tacos. :D Åkte sen hem till henne igen & skulle dricka kaffe. Bara de att hon hade glömt köpa kaffe. XD Så vi åkte ner till Konsum & köpte de. ^^
Drack sen kaffe & tjöta om allt möjligt. ^^ Sen vid halv sju ell ngt kom Sara & Natta. :)
Så kolla vi på ett avsnitt av Vampire Diaries. Faktiskt bra. :P
Sen gjorde vi iordning maten & Natta gick hem. Åt sen mat & kolla Idol. :D
Sanna kom även efter jobbet. Efter Idol körde dom hem mig & ja gick & la mig typ direkt. ^^
Trevlig kväll. :D
Igår kolla ja på dom fyra första avsnitten av den nya säsongen av One Tree Hill.
Så mkt har ja inte grinat på länge. Haha ^^ Skräll mig. ^^
Sen gjorde ja inte så mkt mer. Bara sega. ^^
Nu har ja inte så mkt mer & skriva om. XD
Ha de bra!
Postat av: Lollo

haha bara för jag e lite virrig :P men kaffe blev de iaf haha

2010-10-14 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: