Marknad

Idag va de då marknan här i stan. ^^
-
Ja & älskling gick upp vid kvart över sju imorse för han skulle till sin farmor & ja tyckte de va lika bra & gå upp. ^^
Så åkte han vid nio ell ngt & ja börja städa lite. Tog även under badkaret *blä*. Sen kom även mamma & hjälpte mig lite. :) Sen gjorde ja mig iordning & gick ner till Diddi på en kopp kaffe. :)
Åkte sen ner till stan. Ja gick upp till gammelfarmor & träffa henne & farmor & åt smörgås & fick födelsedagspengar. :) Sen gick ja & farmor ner till stan. Stod i kö till bankomaten vid konsum ett bra tag. :P
Mötte sen upp Emelie & Mickis. Hämta upp Oliwer & Linus & sen gick vi på marknan. Va inte så mkt skojj. Men hitta strumpor till älskling, 20 par för 100 kr. :D Gick sen vidare & mötte upp Sara. Fortsatte gå runt lite. Gick sen & köpte lite smink till mig & mamma. :) & sen köpte ja strumpor till mig, 16 par för 100kr. :) Gick sen till bion för & kissa & sen köpte ja en piercing till älskling. :) & även lite marknadsgodis. ^^ Sen blev de mat på grillen. Ja & Sara. Handla sen på Konsum & sen körde mamma hem mig. :)
-
Marie & Alvin kom & hälsa på en sväng & även mormor. :)
Trött som ett as va ja & ont i hela kroppen så ja la mig i badet en sväng ^^
Sen baka ja snoddas. Älskling fick hjälpa mig för min rygg & mina fötter palla inte & stå. :(
-
Nu har vi kollat på film & käkat lite chips. Även vart ute me tvätten.
Segt & behöva vänta på den hela kvällen men. :S
Kommer nog inte va lätt & somna sen iaf för e en hund i grannlägenheten som skäller & ylar. :S Inte första gången direkt! Brukar börja sju på morgonen men nu börja de på kvällen ist. :( Men men.
-
Imorn fyller ja år. ^^ Ett år äldre e väl inge & hurra för men presenter & tårta e aldrig fel. XD
-
Nä, nu orkar ja inte skriva mer. ^^
-
Jo förresten, fick en "ny" babykorg idag. :D Hade en annan som vi fick låna men ja kände mig inte nöjd me den så älskling kände en som skulle slänga sin & då tog han me den hit så ja fick titta på den. & jäklar va söt. :) Mkt finare än den andra. :D Så nu e ja supernöjd! :D
-
Ha de bra!
-
Gamla
-
-
Nya
-
Älskling bak igår. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: