Jobbig natt...

Usch, inatt har ja sovit sämre än nånsin känns de som.
Gick & la mig vid elva & sen vakna ja vid lite över ett & gick upp på toa. Sen efter de har ja låge vaken/halvsovit/vritt & vänt på mig & verkligen inte kunnat sova. Katterna har hållt på, råttorna har hållt på & älskling har snarkat. Stängde till slut dörren helt vid sex imorse & då börja ju en kattjävel krafsa på den. Va stensäker på att de va Edin men när ja kom ut va de Egon. Suck. Så jaga honom lite & sen fick dom gå ut. La mig igen men kunde då inte somna om iaf. :S Så gick upp & tände alla lampor så de skulle va tänt när tapetseraren kom, då kunde ja inte somna om sen bara för att ja "vänta" på & bli väckt. Sen vid sju ell ngt ringde älsklings telefon & sen kom tapetseraren. Sen lyckades ja somna om en halvtimme ell ngt & sen gick ja upp. Suck!
Ja e svintrött! Imorn ska ja verkligen sova länge!
-
Idag gör ja inte mkt alls. Älskling e ner till arbetsförmedlingen & ja sitter vid datorn. Tapetseraren & målaren e här & gör de sista nu sen e de klart! :D De e gött! Så ska försöka få upp lite tavlor sen. :) Får även hit ett nytt soffbord idag. Lite orolig bara att de ska bli för stort men de märks. :P
-
Mamma flyttar hit till åsen idag oxå. :) Fast vet inte om ja kan hjälpa henne så mkt för ska till vct kl 6 & sen ska Sara me hem så ska vi äta go mat & kolla på Idol. :D Lite surt att Alice lämnat idol men Minnah kommer ju tillbaka då så. :)
-
Nä, har inge mer & skriva nu. ^^
Ha de bra!
Postat av: Anonym

Jag tycker Alice skulle vinna, men nu får ju olle en bättre plats i mitt <3

2010-10-22 @ 11:34:22
Postat av: Sara

ser fram emot kvällen :)

2010-10-22 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: