Idol!

I onsdags va ja till mamma på morgonen en sväng & gick sen till mormor & morfar.
Åkte sen me Marina & mormor till stan. Va in på Netto & sen en sväng på kyrkogården.
Sen hem till mormor & morfar igen oså blev de mat. :) Mumma. ^^
Gick sen hem & kolla på tv oså.
Sen kom mamma & berätta att Noblesse va död. :( <3
Hon hade så mkt problem nu... Min lilla skrutta.
Usch va ja kommer sakna henne!
Men nu e de gjort. :(
-
På kvällen gjorde ja inte mkt alls. Va hos mormor & morfar & prata lite oså & mamma fick en ny bil. Va me mormor & Marina till EuroCash & handla oxå. Så åt ja & älskling potatisgratäng & rostbiff på kvällen. Mumma.
-
Igår åkte ja me mamma bort till hennes gamla lägenhet & hjälpte till lite. Sortera bland massa grejer som va mina som ja har behövt gjort i flera år egentligen. ^^ Men nu va de gjort!
Så va där i princip hela dan.
Gjorde inte så mkt på kvällen, tog ett bad & va till mamma & hälsa på en sväng. :)
-
Idag va ja me mamma igen till lägenheten. Va iväg & lämna papper till soc & sen åkte vi & hämta mormor. Sen lasta vi på kärran samtidigt som de va städning & allt möjligt. Men vi blev klara till slut iaf. :) Va hemma vid fyra. :) Har inte gjort så mkt nu. Tog mig ett bad förut & nu kollar ja på Idol & väntar på att maten ska bli klar. ^^
Idag blir hemmagjorda pommes frites & korv. :) Älskling sitter dock & e osocial & spelar. :( Får väl hoppas på att han sitter i soffan när vi äter iaf. ^^
-
Imorn ska ja försöka städa här hemma. Har inte blitt nånting dom senaste dagarna när ja inte vart hemma. :P Så imorn får de bli storstädning. ^^
-
Ska även gå till mormor & se om ja får köra en maskin me tvätt. Sen ta me de & hänga de hemma. Har nämligen fått sån jävla dille på SKÖLJMEDEL!?!?!? Haha. Blir helt knäpp när ja känner den lukten. XD Kom på mig själv flera gånger förut hos mamma när ja gick förbi tvättstugan att ja stanna upp & riktigt sniffa i mig lukten. Hahaha. Antar att detta har ngt me graviditeten & göra. :P Gäller även grönsåpa & skurmedel mm men mest sköljmedel. XD Så imorn kommer de lukta MASSA sköljmedel & MASSA grönsåpa. XD Herregud säger ja bara. Får en känsla av att ja typ bara vill äta upp lukten ell på ngt sätt suga upp lukten. Haha. Svårt & förklara men sjukt känns de. :P
-
Aja, de va väl allt från mig idag. :P
Ha de bra!
-
-
-
Mina Favoriter. XD
Postat av: mli

Hehe ja ska lägga ut en bild snart:)

Kanske nästa vecka:) Vilken skillnad det blev på magen så snabbt,, i början nu i veckan syntes det inte nått alls och sen helt plötsligt i mitte-slutet av veckan så har jag en liten putmage och inga byxor sitter bekvämt:)

Inte lång tid kvar för dig nu:) Kul:)

Vilket datum är det beräknatn till?

Kraam

2010-10-30 @ 10:28:50
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

Hehe ja,, jag märkte det:) Gått och väntat och väntat på att det ska börja hända nått och så vips så bara blev det;) Kul,, börjar kännas mer verkligt nu:)



Jasså,, ja det är ganska snart det:) Vad härligt:)

Kraam

2010-10-31 @ 11:46:30
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: