Barnmorskan

Åkte me mamma till stallet imorse. Sen åkte vi till Lillemor & hämta ett bord & sen släppte mamma av mig i stan.
Mötte upp Sara oså hängde hon me till familjecentralen. :)
Mitt blodsocker hade sjunkit till normalt igen så de känns skönt. :) Blodtrycket va lite högt men. Bebbens hjärtljud va jättebra som vanligt. <3 Barnmorskan sa att om ja får huvvevärk & smärta under bröstet typ så måste ja höra av mig för då kan ja ha havandeskapsförgiftning. :S Ja har de inte än men hon sa att de kan hända att ja får de. :S Bajs! De vill ja verkligen inte ha jue! Ja har ju all annan skit så de kan ja väl ändå få slippa??
-
Iaf, gick & käka mat på torget & sen satt vi på Konsum & tjöta. Sen kom mamma & hämta mig & när ja kom hem ställde vi iordning i vardagsrummet eftersom tapetseringen blev klar idag. :D Gött!
-
Nu har ja precis åte smörgås & oboy. Väntar på att klockan ska bli tillräckligt mkt så ja kan gå & lägga mig. Skulle behöva ut me sopor & Spike oxå. Regnar dock ute. :(
Känner mig allmänt depp för tillfället. Känns som ja inte duger? Tydligen jätteroligt & spela spel men & umgås me mig e jättetråkigt. De känns ju kul!?!? Eller? Ska man inte tycka om & umgås me den man älskar?
Tydligen inte...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: