Städning...

Usch va tråkigt de e & städa! Usch... Men måste ju göras. ^^
Tar lite längre tid för mig bara eftersom ja får ta en paus var femte minut typ. XD
Men så e de. Bättre me många pauser än jätteont i ryggen. :)
-
Idag kommer älskling hem oxå. Han e ledig imorn så då kommer han hem idag & åker tillbaka på fredag. ^^
-
Igår va ja hos Sara efter ja vart hos barnmorskan. :) Kolla tv & drack kaffe. :) Sen kom även Lollo. :)
Mamma kom & hämta mig sen & världens snöstorm blev de. :S Va ute me Spike & ja höll på & blåsa bort. :O
Brrrr...
På eftermiddan va ja nere hos mormor & morfar för min moster & kusin Sarah kom dit så va kul & träffa Sarah. :)
Sen gick vi bort till mamma & sa hej oså & sen gick ja hem. Kolla på tv resten av kvällen oså.
-
Nu ska ja snart ta de sista me städningen. Har vardagsrummet & toan kvar. ^^ Sen ska ja duscha & sen hoppas ja min kära vän Marie kommer hit på kaffe. :D
-
Ha de bra!
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: