God morgon. =)

Har sovit alldeles för lite inatt känner ja. :P
Satt ju me denna bloggen igår i ganska många timmar & sen när ja väl gick & la mig kunde ja inte somna.
Tror ja somna vid två ell ngt & gick upp kvart över åtta.
Vill inte sova längre för då sover ja bort halva dan. XD
Har börjat lite smått me & äta regelbundna tider & motionera.
Känns bra. :)
Som ja skrev i förra bloggen så har ja gått upp väldigt mkt sen ja träffa min älskling. Såna där såkallade "sambokilon" hehe. Dom e inte & leka me. Usch, kommer inte i mina jeans längre, går jämt me mjukisbyxor & stora tröjor för att ja skäms för min kropp. De börjar bli jobbigt. Så nu ska dom bort. Sakta men säkert. Ingen idé & stressa bort dom för då kommer dom tillbaka. (sambokilona alltså)
Så har lagt upp ett kostprogram där ja äter vissa tider. Har även beställt tabletter som ska öka fettförbränningen & minska sötsuget. Får se om de funkar. ^^ Värt ett försök. :)
Sen är ja & min kära vän Marie ute & går (försöker) varje dag. Inte alltid en timme men annars en kort Snabb promenad. Bara man rör på sig så hjälper de. :)
Just nu sitter ja & äter frukost. Havregrynsgröt som ja har åte varje morgon i en vecka tror ja. :) Gott faktiskt. =)

Regnar gör de ute oxå. Bättre de än snö iaf så ja e inte så deprimerad ändå. =)
Nä ska ta & äta min gröt & sen ut & hämta pd. :)

Hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: