Fullspäckad dag. ^^

Va som sagt ner till Marie & tog en kopp kaffe & satt & tjöta. :)
Kom på att ja ska sälja min bänkdiskmaskin & köpa en vanlig, så har nu fått sålt min & hittat en ja ska köpa. :P
Iaf, ja & älskling gick ner till stan. Han tog ut pengar, köpte snus & betala sin dator. Sen gick vi bort till Elkedjan för & kolla på lampor. Köpte två som ja hade tänkt mig. :) Hitta även två andra som ja eventuellt ska köpa imorn. :)
Efter de gick vi in på Netto & handlade lite. :) Va sen inne på Synsam & hämta ut mammas nya glasögon.
Gick efter de bort till Konsum & in där & handla lite till & gick sen till mormor & morfar för & möta mamma. :) Hon körde sen hem oss. :) Ringde montana pizzeria & beställde hem varsin kebabtallrik. :) Mumma! ^^
Börja sen möblera lite smått. ^^ Flytta runt lite på garderoberna & nu e de mkt bättre. Vill inte ha som alla andra har så nu e ja udda. :P Härligt. :) Så greja & städa lite oså. :)
Åkte sen me Sandra & Tony till EuroCash & handlade. De blev en del. XD Haha. :P
Sen kom Marie´s mamma me skrivbordet ja skulle få så har grejat lite mer & fått iordning. :)
Idag e en riktig svullodag för nu har ja & älskling gjort hemmagjord pizza oxå. XD Inte köpt deg utan gjorde egen. :P Får se hur de smakar. :)
Imorn ska ja hämta upp mina tabletter & börja på allvar. ^^ Har slarvat som faan idag. :S
Men såna dagar får man ha. :P
Nä, ska kolla hur de går me pizzan nu. :)
Ska även kolla på Prinsessan & Grodan oxå. Den e bra. :P
Ha en bra kväll. :)
Puss<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: