Lördag!

I tisdags kom Emelie hit. Käka pizza & kolla på film oså. :) Sen sov hon över.
Sen på onsdan så kolla vi på tv & tjöta & massa sånt. ^^ Sen åkte hon iväg & jobba & sen kom Sarah & Anna & hämta mig. :) Åkte sen me till Sjövik. :) Så börja ja slipa & måla spjälsängen & oså tog vi oss ett bad. :) Sen åt vi toast till kvällsmat. ^^ Ja & Anna kolla även på en skräckis. "The New Daughter" Riktigt bra men jäkligt kasst slut! Men men. ^^ Sov över där. :) På torsdan så gick ja ner på förmiddan & måla en omgång till. :) Bara de att de börja ju regna mitt upp i allt. :S Så fick slänga över plast & låta de stå. Bara de att färgen hann ju rinna & lossna så sängen ser bedrövlig ut. :( Men men. Ska få hit den ngn dag så får ja ta & göra de inne. Så kan de inte regna på den ngt mer iaf. ^^
På kvällen grilla vi & sen kolla ja & Anna på film igen. :) Sov över... Älskling va ju hos sin farmor hela veckan så ville inte va hemma själv. :P På fredan duscha ja & sen kom mormor & morfar & hämta mig & körde hem mig. Sen kom Emelie & hämta mig så åkte vi runt lite. Sen åkte vi hem & åt mat. ^^ Sen kom äntligen älskling hem! :D:D De va efterlängtat. ^^ <3 Åt mat & kolla på film på kvällen. :)
Idag har vi möblerat om i v-rummet. Blev riktigt snyggt. :D Sen har far min mm vart här en sväng oxå. Oså va mamma här me Spike förut. :) Han har vart me mamma på torpet ett par dagar nu. :)
Sen nyss så kände ja ngt i min mage. Dock lite osäker. Antingen va de vanliga ryckningar ell så va de bebben som sparka. :) Ja tror på de sista. :P Har ju känt att de har vart som att ngn har typ kittlat mig inne i magen tidigare så kan mycket möjligt va sparkarna som börjar. :) Hoppas på detta. :)
Nu blev de en snabb uppdatering men orkar inte skriva mer. :P
Ha de bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: