Fredag

Idag har ja städat lite. Va inte så mkt som behövdes så de va gött. :)
Tänkte plugga oxå men orkar verkligen inte. :S Kan inte koncentrera mig ell nånting. :(
Så har ringt vct nu & ska dit på tisdag så ja får prata me en läkare om att ja knappt sover nånting. Börjar bli extremt jobbigt. Ännu värre nu när ja e gravid oxå. :S Vill gärna få sova en hel natt innan bebben kommer för efter e de inte så stor risk att ja får de. ^^ Så får se va dom säger på tisdag. Skulle först prata me en kurator som tydligen e jättebra men bara för att ja inte va skriven på gamla vct så får ja inte de. Gött störande. Så får se om de finns ngn bra på balder. ^^ Hoppas de! Eftersom ams tänker skicka ut mig på praktik i September oxå så vore de en fördel om ja kunde sova på nätterna. :S
Men men, idag e älskling hos sin farmor. :( Så ja sitter & har tråkigt. ^^ Skulle behöva läsa böcker oxå men kan inte koncentrera mig på de heller. :S Börjar direkt i bena då. :( De måste ja oxå få hjälp me. Jävla RLS. :(
, ska snart försöka göra mig lite mat. blir nog ngt litet & lätt när inte älskling e hemma. ^^
Ha de bra!
Postat av: Anonym

hehe du ska nästan alltid ha förkortning på allt

2010-07-30 @ 14:21:10
Postat av: Mimmi

va?

2010-07-30 @ 14:30:30
URL: http://ecjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: