18 Veckor

Idag blev de ju att ja gått 18 fulla veckor. ^^ Va två dagar fel. :P
Inte så dåligt prickat ändå da. ^^
Idag har ja inte hunnit gjort så mkt än. ^^
Mamma kom imorse & sen åkte vi till mormor & morfar här i stan & satt & tjöta oså. :) Sen åkte ja me mormor & morfar till EuroCash & köpte mjölk & cola & sen va mormor så snäll så hon köpte jordgubbar till mig. :) Mumma! Så nu har ja suttit & smaskat på de. ^^ Fast ska nog ta mig ngt & äta för har inte åte annat än bullar & nu jordgubbar.
Älskling e hos sin farmor & kommer inte hem förrän imorn kväll ell på fredag. :'( Buhu. Höll på & börja grina när han sa att han kanske inte kommer förrän på fredag. Hahahahaha XD Jäkla hormoner säger ja bara! Ja grinar faan för allt. Haha. ^^ Hoppas de ger sig. :P
Har ju glömt & lagt upp en bil på den tygoverallen mormor köpte till mig på Bloms så ska lägga upp den nu. :)
Ikväll kommer Emelie hit & ska sova över. E så tråkigt & va själv. XD Så ska se om ja hittar ngn rolig film vi kan titta på. ^^ Ja ska även få låna en dator av henne. :) Ska bli gött!
Nä, ska fixa mig ngt & äta nu. :)
Ha de bra!
Postat av: isabelle Stolt

Usch ja, nej de är inte direkt så kunniga där borta om man säger så... Men du får pussa och krama blessan från mig nästa gång du är där:)

2010-07-14 @ 00:30:53
URL: http://isabellestolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: