Torsdag

Igår skulle ja ju städa men efter ja bädda sängen så hände de ngt me min rygg. :S Gjorde ngt så fruktansvärt ont så fy faan. :( Kunde inte böja mig ner, knappt gå, knappt stå ell sitta. :( Sen ringde mamma & sa att hon skulle åka ut till stugan så ja hängde me dit ist. Annars skulle ja bara sitta hemma & grina & tycka synd om mig själv. Grina som faan innan ja åkte för ja va så förbannad över att de alltid ska va nånting. :( Trodde de va foglossning.
Så va hos mormor i stugan & åt mat oså & sen åkte vi till Säffel. Ja halta runt me mormor i affärer medans mamma va på apoteket & bibblan. Fick ta paus ett par gånger för satan va ont de gjorde. :( Va även in på Erikshjälpen där ja fick lite grejer av mormor. :)
Åkte sen förbi & sa hej till hästarna & sen till stugan igen. Åt varma baguetter. :)
Sen åkte ja & mamma en sväng till Lillemor & sen hem till mig. Marina kom oxå.
Hon sa att hon trodde att de kunde va bebben som ligger & trycker på ischias nerven så ja får ont. :S Ska ringa bm/vct imorn tänkte ja så får vi se. Skulle göra de idag men de kändes bättre imorse men sen blev de värre igen. :(
Så får se va dom säger imorn.
Emelie kom en sväng på kvällen igår oxå. :)
Idag har ja inte gjort så mkt. Både ja & älskling kände oss sjuka imorse så har typ bara vart inne & kollat på tv. ^^ Kände oss lite bättre nu så har grejat lite oså här hemma. :) Dock blev min rygg mkt värre nu. :( Ja kan verkligen inte låta bli & greja för ja känner mig så lat. :(
Men men, har inte så mkt mer & skriva nu. ^^ Tvätta imorn iaf. :P
Ha de bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: