Onsdag

I måndags åkte älskling till sin farmor.
Mamma kom hit & höll mig sällskap ett par timmar. :)
Sen åkte ja me Marie till EuroCash & handla lite. :)
Tvätta gjorde ja oxå.
Sandra, Tony & Jonathan kom hit en sväng & sen åkte ja me dom till Netto & EuroCash igen. ^^
Gick sen hem & åt två smörgåsar & sen gick ja bort till Sandra & Tony & satt där ett par timmar. Fick även baguetter sen. :) Älskling kom hem vid nio ell ngt så gick hem då. :)
Igår hämta mamma mig & sen hämta vi Katarina & sen körde dom ner mig till Balderkliniken där ja prata me en läkare om mina sömnproblem. Han kunde dock inte göra nånting eftersom ja e gravid & inte får äta sömntabletter. Så han skulle fixa en tid till psykiatriker ist så får vi se om de funkar.
Åkte sen hem & mamma & Katarina följde me på kaffe. Gjorde inte så mkt mer på kvällen.
La oss i sängen & kolla på Sagan om ringen, sen sista. Va ju faan fyra timmar lång. :O Haha, satan va trött ja va!
Idag ska älskling till sin farmor igen så ja ska nog städa tror ja & inte göra nånting. E svintrött som vanligt. :( Tycker de börjar bli värre & värre på nätterna. :(
Men men, ska fortsätta kolla på Våra Bästa År nu. XD

Ha de gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: