Fundering...

Satt nyss & kolla igenom gamla kort på facebook...
Kom då & tänka på va roligt man hade de förr. Umgicks me kompisar i princip varje dag.
Sen vet ja inte va som hände? Har inte kontakt me ngn av mina "gamla" vänner längre.
Beror de på att ja inte e ute & festar längre? För att ja flytta så långt från stan?
För de kan ju inte bero på att ja träffa Tommy eftersom detta blev ett år senare...
Förändrat mig kanske ja har gjort men de enda ja ändrat på e att ja inte e ute varje helg & att ja slutat röka.
Tycker de e väldigt tråkigt att de blitt såhär. Finns kanske inte så många ja vill umgås me längre heller pga skitsnack & massa sånt men vissa personer saknar man faktiskt ibland. Men nånstans hände de ngt. Måste ju ha ngt me mig & göra antar ja. Men ja vet inte vad? För allt börja i princip när ja lugna ner mig me alkoholen. Måste man va ute & dricka ofta för att ha kvar sina vänner tro?
Nu säger ja inte att ja inte har några vänner! Ja har några få men väldigt nära vänner. M, S, E & E. <3
Men men. Livet e ju som en berg&dal bana. Synd att de ska behöva bli såhär men va kan man göra åt de? Inte så mkt antar ja. Vill inte dom va vän me mig så klarar ja mig ändå. Har ju gjort de hittills. Sorligt men sant..

Haha, kände mig väldigt deprimerad när ja skrev detta inlägget kände ja. Jäkla hormoner. Haha. :P
Men gött & skriva av sig lite. ^^
Snart kommer min älskling hem. :D Wiiie!
Ha de bra!
Postat av: Johanna

Vissa vänner försvinner i takt ens liv förändras, när det sker stora saker så rinner vissa vänner bort. Men då kanske de inte var ngra riktiga vänner? Vi utvecklas alla, vissa åt olika håll:)



Det är skönt att man kan skylla på hormoner eller hur;) det kan vi göra tills vi slutar amma=) hi hi

kram på dig

2010-08-12 @ 15:35:11
Postat av: marie j

jag känner igen det där ja med, verkar som alla bara försvann när man inte började lugna ner sig, men man vet vilka man har kvar. hoppas allt är bra med dig. kramar marie

2010-08-13 @ 19:21:03
Postat av: Sandra

Jo det märkte jag oxå. Tur att det fortfarande finns vissa som är kvar trots att man ä mamma å inte ä ute varje helg =)

kram kram

2010-08-15 @ 14:19:29
URL: http://sandrasvenske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: