Svett...

Gud va HÄRLIGT de känns!!!!
Va precis ute på en lagom lång promenad i RASK takt, jogga även lite. Inte dåligt för & va mig. XD
Så nu känns de jävligt bra. :) Gick i såppas rask takt så att de nästan gjorde ont i vaderna. XD Måste ju kännas att man lever. ^^ Så nu sitter ja & dricker vatten. ^^ E extremt sugen på & börja friskis & svettis typ en gång i veckan. Kanske ska ta & prova på en gång & se hur de e. :) Får se om ja får me mig ngn. ^^
Sov ganska länge idag. ^^ Va uppe vid åtta men va så trött så la mig en stund till & då ringde mamma & väckte mig kvart i tio. ^^ Gick upp & satte mig vid datorn & sen tog ja mig ett skönt bad. :) Va ju sen ute & gick. :P Ska försöka få me mig Marie ell Emelie ell ngn sen & ta en promenad till. :)
Ikväll ska ja kolla film/tv me Emelie. :) Älskling ska bort till Tony så fick tvinga hit henne. ^^
Fast hon skulle väl komma hit efter skolan för älskling ska göra eget mos & köttbullar. ^^
Nä får hoppa in i duschen nu. ^^
Ha de bra! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: