Blir bara värre & värre...

För mig när de gäller mitt bloggande. XD Haha. ^^
Händer en del i mitt huvud just nu så kan bero på de. Har varken "tid" ell lust & blogga.
Men får slänga in ett litet inlägg.
Har inte gjort så mkt ovanligt de senaste. ^^ Samma som alltid typ. XD
Idag har ja vart i stallet me mamma. :) Hälsat på mina skruttar. Elvis hade ett sår under ena ögat så de rann blod. :( Men va inte så farligt. Tog koksaltlösning (ell va de heter) på såret så de ska nog läka ihop fint. :)
Sen har vi grejat lite mer ute på framsidan. Ska få mer plattor av vaktmästaren så gjorde iordning lite inför de. ^^ Ska även gräva bort lite jord. :P Så får vi hoppas att vi får blommor snart. :D Ska få av min moster. :)
Imorn ska älskling åka på en körkortskurs. Han kommer inte hem förrän på torsdag kväll. :(
Så imorn ska ja ut till Sjövik & sova hos min kusin Anna. <3 Sen under resten av veckan ska Emelie sova här. ^^
Så ja slipper va själv. :P
Nä nu har ja inge mer & skriva om. ^^

Ha de bra!
Byyyye!
Postat av: isabelle Stolt

Lilla blessan!:D komemr ut och hälsar på någon dag:)

2010-04-24 @ 21:36:21
URL: http://www.isfoto.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: